miercuri, 30 ianuarie 2013

Concurs - Ati pierdut o provocare (Martisoare din sac )

Lucrare participanta la concursul " Ati pierdut o provocare de pe blogul "Provocari Verzi "

















M-am uitat pe blogul " Provocari Verzi" si am vazut ca au mai ramas o zi si cateva ore pana la finalizarea concursului si ca sa nu pierd si ce ....am mai pierdut (nici nu aveam blog atunci ) am luat repede din garaj un sac din panza de canepa si am lucrat un trandafir.
Am trasat si am taiat 5 randuri de petale,pe care le-am ars pe margini si pentru a nu se destrama,pe dosul lor am aplicat, numai pe margini ,un strat de lipici lichid.Petalele le-am pictat cu putin auriu , iar pentru a-i da trandafirului  un aspect 3D l-am pulverizat cu fixativ de par. Frunzele le-am facut din carton ,imbracat in plasa ,dintr-un saculet din material plastic.

2 comentarii:

  1. Foarte fain ti-a iesit:D!!! Chiar ma intrebam ieri ce vei face! Coseam cu un fir de rafie ramas de anul trecut de cand am crosetat martisoare cu fire din sac...:D si mi-am amintit ca spuneai ca facisi tu ceva:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vedem daca reusesc sa fac si celalalt proiect pentru ca materialul se destrama f. usor

    RăspundețiȘtergere